سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
خاطرات عزیز

حوزه/ پوستر مجموعه مستند خاطرات کوتاه دفاع مقدس با نام «خاطرات عزیز» و پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، پوستر مجموعه مستند خاطرات کوتاه دفاع مقدس با نام «خاطرات عزیز» و پوستر فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان دوشنبه در آیینی با حضور فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از مسئولان و فعالان رسانه‌ای رونمایی شد.

مجموعه خاطرات عزیز، شامل ۱۵ قسمت مجزا از خاطرات جذاب و شنیدنی دوران اسارت آزادگان عزیز، محمدرضا حسنی سعدی، احمد علیرمضانی و احمد یوسف زاده است.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها را از زمان انتشار فراخوان تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری شغلی همراه با خطرات احتمالی است و سال گذشته در رویدادهای مختلف خبرنگاران در کنار و حتی جلوتر از مسئولان در حوادث حضور داشتند.

سردار محمد علی نظری گفت: به دلیل رویدادهای مختلف در یک سال گذشته، قشر پرتلاش و سخت‌کوش خبرنگاران یکی از پرکارترین گروه‌ها بودند.

پوستر مجموعه مستند دفاع مقدس «خاطرات عزیز» رونمایی شد

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عملیات وعده صادق را نتیجه عزم و اراده کشور ایران و بزرگترین دستاورد نظام برشمرد و افزود: دستاوردهای وعده صادق کمتر مورد توجه قرار گرفت اما در ادامه این عملیات و برای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه پاسخی قطعی خواهیم داشت و رسانه‌ها باید به آن بپردازند.

سردار نظری با بیان اینکه دشمن برای تسلط بر قلب‌ها و اذهان بسیار کار کرده اما نظام جمهوری اسلامی جلوی استثمار نظام استکبار را گرفته و سبب بیداری آزادگان جهان شده است، افزود: دشمن تمام توان خود را گذاشته تا بتواند به دوران قبل از انقلاب بازگردد تا استثمار خود را پیش برده و مردم را به خواب غفلت ببرند و از کشورها بهره‌کشی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha